Internetová poradna i-EKIS / odpověď
30.1.23 / dotaz č. 151822
Dobrý den.
Po ukončení smlouvy na dodávku plynu mi přišla faktura, která však nebyla se správnými hodnotami plynoměru. Po zadání reklamace mi přišla už dobrá faktura, ale přeplatek z ní byl použit na zaplacení té původní faktury, která ale nebyla správně. Má na toto ČEZ vůbec právo? Dá se s tím něco udělat? Protože já bych nerad platil něco, co oni měli špatně..
Děkuji
Po ukončení smlouvy na dodávku plynu mi přišla faktura, která však nebyla se správnými hodnotami plynoměru. Po zadání reklamace mi přišla už dobrá faktura, ale přeplatek z ní byl použit na zaplacení té původní faktury, která ale nebyla správně. Má na toto ČEZ vůbec právo? Dá se s tím něco udělat? Protože já bych nerad platil něco, co oni měli špatně..
Děkuji
Dobrý den,
tento postup je samozřejmě špatný - nejprve mělo na základě reklamace dojít ke stornu chybné faktury a teprve potom měla být vystavena nová faktura s přeplatkem. Bohužel Vám nezbývá než postup ČEZu znovu reklamovat a požadovat vrácení stržené částky.
Ing. Václav Rybář
tento postup je samozřejmě špatný - nejprve mělo na základě reklamace dojít ke stornu chybné faktury a teprve potom měla být vystavena nová faktura s přeplatkem. Bohužel Vám nezbývá než postup ČEZu znovu reklamovat a požadovat vrácení stržené částky.
Ing. Václav Rybář