Internetová poradna i-EKIS / odpověď
1.6.24 / dotaz č. 197293
Dobrý den, přišlo mi vyúčtování za teplo a vodu a mám nedoplatek 20 000 Kč. Koukala jsem na hodnoty na měřiči s tím, co mám zapsané a mám pocit, že to nesouhlasí. Je prosím možné mi vysvětlit jednotlivé hodnoty v mém vyúčtování a na mém měřiči konkrétně? Mám vše zdokumentované.
Předem děkuji za odpověď.
Předem děkuji za odpověď.
Dobrý den,
vyúčtování nákladů na teplo je prováděno podle vyhlášky č. 269/2015 Sb. Pokud máte výhrady k vyúčtování tepla a vody, podejte reklamaci (námitky) do 30 dnů od doručení vyúčtování, pokud není dodavatelem stanoveno jinak. Reklamace se podává písemně s konkrétním popisem reklamace - nestačí informace, že reklamujete vysokou spotřebu tepla a podobně. Kontakty by vždy měly být uvedeny pod vyúčtováním.
Také máte právo žádat o informace (popř. kopií podkladů) k vyúčtování (náklady na jednotlivé služby) včetně vysvětlení, jak byly jednotlivé položky vypočteny.
Jestli potřebujete poradit, co jednotlivé položky ve vyúčtování znamenají, domluvte si osobní schůzku v kanceláři EKIS.
vyúčtování nákladů na teplo je prováděno podle vyhlášky č. 269/2015 Sb. Pokud máte výhrady k vyúčtování tepla a vody, podejte reklamaci (námitky) do 30 dnů od doručení vyúčtování, pokud není dodavatelem stanoveno jinak. Reklamace se podává písemně s konkrétním popisem reklamace - nestačí informace, že reklamujete vysokou spotřebu tepla a podobně. Kontakty by vždy měly být uvedeny pod vyúčtováním.
Také máte právo žádat o informace (popř. kopií podkladů) k vyúčtování (náklady na jednotlivé služby) včetně vysvětlení, jak byly jednotlivé položky vypočteny.
Jestli potřebujete poradit, co jednotlivé položky ve vyúčtování znamenají, domluvte si osobní schůzku v kanceláři EKIS.