Efekt energie Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

Internetová poradna i-EKIS / odpověď

28.2.12 / dotaz č. 31684
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jak postupovat v případě přepisu odběru elektřiny u domácnosti z původního vlastníka na nového vlastníka. Stávající smlouva je na dodavatele E.ON Energie.
Dobrý den,
na stránkách vašeho dodavatele www.eon.cz / domácnosti / zákaznický servis / změna zákazníka přepis máte k dispozici příslušný formulář žádosti. Formulář se skládá ze dvou stránek. Tu první vyplňuje stávající zákazník, druhou nový zákazník. V rámci přepisu doporučuji se stávajícím zákazníkem provést odečet výrobního čísla včetně stavů fakturačního elektroměru, vyplnění 1 strany žádosti (převážně výrobní číslo a stavy elektroměru, termín ukončení smlouvy, číslo odběrného místa a kontaktní údaje stávajícího zákazníka), druhou stranu vyplňte s údaji nového zákazníka (hlavně údaje kontaktní osoby, číslo elektroměru, adresu trvalého pobytu ad.) a originály formuláře pošlete doporučenou poštou na korespondenční adresu uvedenou na formuláři (doporučuji provést si kopie žádostí pro případ nejasností). Rozhodně nedoporučuji zasílat samostatně strany formuláře. Může se totiž stát, že pokud stávající odběratel vyplní za sebe ukončení odběru a pošle samostatně formulář a vy včas nevyplníte a nedoručíte svoji stranu formuláře, může dojít k ukončení odběru a demontáži fakturačního elektroměru. Opětovná instalace bude již dodavatelem zpoplatněna.
Na základě zaslání formuláře dojde k ukončení a konečné fakturaci stávajícího zákazníka a k zaslání návrhu nové smlouvy o sdružených službách dodávky elektřiny. Při kontrole návrhu smlouvy jen upozorňuji na sjednaný produkt a typ smlouvy (smlouva na dobu určitou či neurčitou s případnou výpovědní lhůtou). Pokud by jste si sami nevěděli s vyplněním rady, doporučuji osobní návštěvu našeho konzultačního střediska.
Odpovídá:  Václav Šafařík ml. - EKIS RENVODIN-ŠAFAŘÍK
Téma:  Elektřina
tisk