Internetová poradna i-EKIS / odpověď
5.11.12 / dotaz č. 37320
Dobrý den, máme el. kotel od firmy Protherm typu Rejnok 12K. První rok nám kotel běžel bez problémů, ale již 4. den přestal spínat a neustále svítí oranžová kontrolka s vykřičníkem. Nevím o tomto kotli bohužel nic a po přečtení manuálu jsem bohužel nezjistil způsob, jak kotel zprovoznit. Majitel bytu také neví a jen říkal, že tam nesmí být tlak na stupnici více jak 2. Rád bych zjistil, co je třeba udělat proto, aby kotel opět vodu ohříval. Topení jsou odvzdušněná, vše je podle majitele dobře připojeno. Děkuji Vám za odpověď.
Dobrý den,
na dálku nemůžeme zjistit příčinu poruchy kotle. Nejlepší by bylo pozvat si opraváře, který vám závadu odstraní. Je nám líto, takovýto problém vám bezplatná poradna nevyřeší.
S pozdravem
J. Beranovský
na dálku nemůžeme zjistit příčinu poruchy kotle. Nejlepší by bylo pozvat si opraváře, který vám závadu odstraní. Je nám líto, takovýto problém vám bezplatná poradna nevyřeší.
S pozdravem
J. Beranovský