Internetová poradna i-EKIS / odpověď
9.9.13 / dotaz č. 42378
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na dotaz, jakým způsobem provést přepis odběru elektřiny bytové jednotky z jednoho vlastníka na druhého, který má smlouvu na dodávku elektřiny v kategorii domácnost s dodavatelem E.ON Energie.
chtěla bych se zeptat na dotaz, jakým způsobem provést přepis odběru elektřiny bytové jednotky z jednoho vlastníka na druhého, který má smlouvu na dodávku elektřiny v kategorii domácnost s dodavatelem E.ON Energie.
Dobrý den, pokud řešíte přepis odběrného místa domácnosti, je třeba vyplnit a odeslat na příslušného dodavatele (ve vašem případě uvedený dodavatel) žádost o změnu zákazníka (přepis). Formulář žádosti je k dispozici na webových stránkách: http://www.eon.cz/cs/domacnosti/zakaznicky-servis-elektrina/zmena-zakaznika-prepis.shtml.
První stránku vyplňuje stávající zákazník a to zejména výrobní číslo elektroměru a aktuální stav elektroměru k termínu provedení změny, dále číslo místa spotřeby, které je uvedeno na platné smlouvě nebo na poslední faktuře za odběr elektřiny, údaje odběratele a termín ukončení smlouvy (k uvedenému termínu dodavatel vyhotový konečnou fakturu za odběr elektřiny).
Druhou stránku vyplní nový zákazník a to výrobní číslo elektroměru, své kontaktní údaje tj.adresu bydliště, způsob plateb záloh a faktur a charakter a využití odběrného místa (následně bude doručen nový návrh smlouvy).
Oba podepsané listy žádosti doporučuji odeslat najednou na uvedenou korespondenční adresu doporučeně nebo obě naskenovat na emailovou adresu info@eon.cz. Pokud by došlo k odeslání obou listů žádosti samostatně, mohlo by se stát, že nový zákazník pošle svoji žádost později tj.po termínu přepisu případně ji zapomene poslat a dodavatel by mohl odběrné místo zrušit, neboť by nebyla od termínu přepisu na odběrné místo uzavřena nová smlouva na dodávku elektřiny.
Nebudete-li si vědět s vyplněním žádosti rady, doporučuji osobní návštěvu energetického konzultačního střediska, kde vám odborní poradci s uvedenou problematikou rádi pomohou.
První stránku vyplňuje stávající zákazník a to zejména výrobní číslo elektroměru a aktuální stav elektroměru k termínu provedení změny, dále číslo místa spotřeby, které je uvedeno na platné smlouvě nebo na poslední faktuře za odběr elektřiny, údaje odběratele a termín ukončení smlouvy (k uvedenému termínu dodavatel vyhotový konečnou fakturu za odběr elektřiny).
Druhou stránku vyplní nový zákazník a to výrobní číslo elektroměru, své kontaktní údaje tj.adresu bydliště, způsob plateb záloh a faktur a charakter a využití odběrného místa (následně bude doručen nový návrh smlouvy).
Oba podepsané listy žádosti doporučuji odeslat najednou na uvedenou korespondenční adresu doporučeně nebo obě naskenovat na emailovou adresu info@eon.cz. Pokud by došlo k odeslání obou listů žádosti samostatně, mohlo by se stát, že nový zákazník pošle svoji žádost později tj.po termínu přepisu případně ji zapomene poslat a dodavatel by mohl odběrné místo zrušit, neboť by nebyla od termínu přepisu na odběrné místo uzavřena nová smlouva na dodávku elektřiny.
Nebudete-li si vědět s vyplněním žádosti rady, doporučuji osobní návštěvu energetického konzultačního střediska, kde vám odborní poradci s uvedenou problematikou rádi pomohou.