Internetová poradna i-EKIS / odpověď
17.10.13 / dotaz č. 43971
Dobrý den, mám dotaz ohledně elektřiny od RWE. Od května tohoto roku máme elektřinu od RWE zafiksovanou do 9/2015, po prvním období a propočítání ceny jsem zjistil, že cena je vyšší, než můj původní dodavatel ČEZ. Je možné s tím něco dělat? Garantovali nám 5-10% s ceny oproti čezu, při reklamaci se ohrazují tím, že v době, kdy jsme smlouvu sepisovali to tak opravdu bylo. Je smlouva platná, přepis se táhnul více jak 6 měsíců a je vše jinak.
Předem děkuji za odpověď, s pozdravem
Předem děkuji za odpověď, s pozdravem
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Bez prostudování konkrétní smlouvy, Vám nemohu zodpovědně odpovědět. Navrhuji, abyste se obrátil buď na právníka nebo alespoň v prvním kroku smlouvu oskenoval a poslal ji na mailovou adresu našeho střediska, abychom ji mohli prostudovat. Obecně lze říci, že smlouvu na dobu určitou nelze vypovědět, muselo by dojít ke změně smluvních podmínek, což si RWE nepochybně pohlídá, aby Vám tuto možnost nedala.
děkuji za dotaz. Bez prostudování konkrétní smlouvy, Vám nemohu zodpovědně odpovědět. Navrhuji, abyste se obrátil buď na právníka nebo alespoň v prvním kroku smlouvu oskenoval a poslal ji na mailovou adresu našeho střediska, abychom ji mohli prostudovat. Obecně lze říci, že smlouvu na dobu určitou nelze vypovědět, muselo by dojít ke změně smluvních podmínek, což si RWE nepochybně pohlídá, aby Vám tuto možnost nedala.