Internetová poradna i-EKIS / odpověď
29.4.15 / dotaz č. 57262
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda je možné poradit ohledně měsíčních výkazů na OTE a ERÚ pro BPS, která má licenci na výrobu elektřiny, výrobu tepelné energie a rozvod tepelné energie.
Mockrát děkuji za informace
chtěla bych se zeptat, zda je možné poradit ohledně měsíčních výkazů na OTE a ERÚ pro BPS, která má licenci na výrobu elektřiny, výrobu tepelné energie a rozvod tepelné energie.
Mockrát děkuji za informace
Dobrý den,
ke konkrétní odpovědi bych potřebovala znát více informací. Jestli už jste se na OTE registrovali o jaký se jedná výkon a podobně.
Obecně bych doporučila zavolat na HelpDesk přímo na OTE v pracovní dny: 8:30-16:30 hodin na telefon +420 296 579 330.
http://www.ote-cr.cz/o-spolecnosti/kontakt
Na OTE se podívají přímo do systému na konkrétního klienta a sdělí, v čem je problém. Většinou nebývá problém v zapisování do tabulky (na OTE se objevují při najetí myší na tabulku nápovědy), ale v konkrétním kroku při zadávání klienta do systému a s tím pomůže přímo někdo z OTE, který Vás krok po kroku navede, co máte udělat pro nápravu.
Vzhledem k malému množství informací, které od Vás mám, bych obdobně doporučovala postupovat i v případě ERU.
Posílám kontakt na osobu, která má BPS na starosti: eliska.novakova@eru.cz, telefon +420 255 715 566.
Děkujeme za Váš dotaz.
ke konkrétní odpovědi bych potřebovala znát více informací. Jestli už jste se na OTE registrovali o jaký se jedná výkon a podobně.
Obecně bych doporučila zavolat na HelpDesk přímo na OTE v pracovní dny: 8:30-16:30 hodin na telefon +420 296 579 330.
http://www.ote-cr.cz/o-spolecnosti/kontakt
Na OTE se podívají přímo do systému na konkrétního klienta a sdělí, v čem je problém. Většinou nebývá problém v zapisování do tabulky (na OTE se objevují při najetí myší na tabulku nápovědy), ale v konkrétním kroku při zadávání klienta do systému a s tím pomůže přímo někdo z OTE, který Vás krok po kroku navede, co máte udělat pro nápravu.
Vzhledem k malému množství informací, které od Vás mám, bych obdobně doporučovala postupovat i v případě ERU.
Posílám kontakt na osobu, která má BPS na starosti: eliska.novakova@eru.cz, telefon +420 255 715 566.
Děkujeme za Váš dotaz.