Internetová poradna i-EKIS / odpověď
2.8.16 / dotaz č. 70856
Přeji dobrý večer.
Moje téměř devadesátiletá maminka podepsala podomnímu prodejci Xenergie smlouvu na změnu dodavatele (smlouva u stávajícího je platná do IV/2017), ale my se to dověděli až nyní. Je prosím stále v platnosti § 11a, odst. 2 ) zák. č. 458/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo musíme vyčkat na zahájení dodávky od nového dodavatele a teprve potom do 15-ti dnů smlouvu vypovědět.
Za odpověď předem děkuji.
Moje téměř devadesátiletá maminka podepsala podomnímu prodejci Xenergie smlouvu na změnu dodavatele (smlouva u stávajícího je platná do IV/2017), ale my se to dověděli až nyní. Je prosím stále v platnosti § 11a, odst. 2 ) zák. č. 458/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů, nebo musíme vyčkat na zahájení dodávky od nového dodavatele a teprve potom do 15-ti dnů smlouvu vypovědět.
Za odpověď předem děkuji.
Dobrý den,
V první fázi bych Vám doporučil obrátit se co nejdříve přímo na infolinku dané firmy, vysvětlit jim situaci a požádat je o "storno" smlouvy. Zákaznická linka X Energie s.r.o. - Telefon: 840 444 446 | 226 257 797 (Po-Pá, 8:00-20:00).
Další možnosti bych zkoušel až pokud se s nimi nedohodnete.
S pozdravem
Martin Janča
V první fázi bych Vám doporučil obrátit se co nejdříve přímo na infolinku dané firmy, vysvětlit jim situaci a požádat je o "storno" smlouvy. Zákaznická linka X Energie s.r.o. - Telefon: 840 444 446 | 226 257 797 (Po-Pá, 8:00-20:00).
Další možnosti bych zkoušel až pokud se s nimi nedohodnete.
S pozdravem
Martin Janča