Internetová poradna i-EKIS / odpověď
5.9.16 / dotaz č. 72070
Dobrý den, mám dotaz,
přišla mi opravná faktura na elektřinu z důvodu, že naše elektřina, se účtovala na jiný elektroměr.
Elektřinu odebíráme od ČEZ, ale na území EONU.
Nyní mi tedy z ČEzu přišly opravné faktury od roku 2014 z důvodu záměny elektroměru.
Dávala jsem reklamaci na tyto faktury, ale přehazují si mě z eonu na čez a zpětně. Nikde neví, co vlastně chci reklamovat a přijde jim to naprosto normální, že mám platit doplatek na elektřinu, protože naše elektřina, byla účtována na jiný elektroměr. Spotřeba za ty léta je opravdu velmi vysoká, jedná se o jednonásobné navýšení odběru a cen ve fakturách. Jak mám prosím postupovat dál? je vůbec něco takového možné?
Děkuji za rychlou odpověď.
přišla mi opravná faktura na elektřinu z důvodu, že naše elektřina, se účtovala na jiný elektroměr.
Elektřinu odebíráme od ČEZ, ale na území EONU.
Nyní mi tedy z ČEzu přišly opravné faktury od roku 2014 z důvodu záměny elektroměru.
Dávala jsem reklamaci na tyto faktury, ale přehazují si mě z eonu na čez a zpětně. Nikde neví, co vlastně chci reklamovat a přijde jim to naprosto normální, že mám platit doplatek na elektřinu, protože naše elektřina, byla účtována na jiný elektroměr. Spotřeba za ty léta je opravdu velmi vysoká, jedná se o jednonásobné navýšení odběru a cen ve fakturách. Jak mám prosím postupovat dál? je vůbec něco takového možné?
Děkuji za rychlou odpověď.
Dobrý den, děkuji za zájem o naše poradenství.
Váš dotaz je spíše právního charakteru, proto bych doporučoval vyhledat bezplatnou právní poradnu v místě vašeho bydliště. Vezměte s sebou všechny podklady - faktury, protokoly o výměně elektroměru a smlouvy o odběru elektřiny. Při ústním jednání bude jistě jednodušší vysledovat podstatu problému.
S pozdravem
Ing. O.Schreiber, Energy Centre Č. Budějovice
Váš dotaz je spíše právního charakteru, proto bych doporučoval vyhledat bezplatnou právní poradnu v místě vašeho bydliště. Vezměte s sebou všechny podklady - faktury, protokoly o výměně elektroměru a smlouvy o odběru elektřiny. Při ústním jednání bude jistě jednodušší vysledovat podstatu problému.
S pozdravem
Ing. O.Schreiber, Energy Centre Č. Budějovice