Internetová poradna i-EKIS / odpověď
19.6.17 / dotaz č. 82142
Dobrý den,přišlo mi vyúčtování za plyn,a je tam nedoplatek téměř 24000kč,spotřeba stoupla astronomicky a to proto že prý byl ucpané filtr v kotli,plynar se divil že mi to přes zimu vůbec topilo,podala jsem reklamaci u svého dodavatele,myslíte že mi tu reklamaci uznají?Kotel je kondenzaci,takže by měl ještě snížit spotrebu,neustále musím dopouštět bodu,může i to mít vliv na spotrebu plynu?Děkuji za odpověď.
Vážená paní,
pokud byla vysoká spotřeba způsobena závadou na kotli, pak váš dodavatel plynu s tím nemá nic společného. Reklamaci vám tedy nejspíš neuzná. Zkuste se ale obrátit na dodavatele kotle, protože vám kvůli němu vznikla škoda.
Pokud je potřeba často dopouštět vodu, ukazuje to na nějaký problém ve vytápěcí soustavě. Doporučujeme nechat vytápění zkontrolovat topenářem, nejlépe nyní, mimo topnou sezónu. Dopouštění vody má na spotřebu plynu zanedbatelný vliv.
Přejeme příjemné bydlení!
L. Bradnová, K. Srdečný
pokud byla vysoká spotřeba způsobena závadou na kotli, pak váš dodavatel plynu s tím nemá nic společného. Reklamaci vám tedy nejspíš neuzná. Zkuste se ale obrátit na dodavatele kotle, protože vám kvůli němu vznikla škoda.
Pokud je potřeba často dopouštět vodu, ukazuje to na nějaký problém ve vytápěcí soustavě. Doporučujeme nechat vytápění zkontrolovat topenářem, nejlépe nyní, mimo topnou sezónu. Dopouštění vody má na spotřebu plynu zanedbatelný vliv.
Přejeme příjemné bydlení!
L. Bradnová, K. Srdečný